/קצת עלי

קצת עלי

קצת עלי 2023-12-05T12:13:39+02:00

קצת עלי

מתכונים טבעוניים - הבלוג של חיים וטעים

אני אורלי כהן, בת 60+, נשואה לאלכס, אמא לשרון וגל, שני ילדים בוגרים וסבתא ל-3 נכדים מתוקים מסילאן. לפני מספר שנים עזבתי קריירה ארוכה ותובענית בחברת תרופות גדולה והחלטתי לעשות שינוי ולצאת מהמירוץ שגבה ממני מחיר בריאותי. גם תסמונת הפיברומיאלגיה ממנה אני סובלת "עזרה" לי לקבל את ההחלטה החשובה, הקשה והמכוננת הזאת. השתחררתי, נשמתי עמוק והסרתי מעלי את מסכת המנהלת הקשוחה ובכך הרשתי לעצמי להיות רגישה, שברירית (במידה) וכבר לא אחת שחייבת להיות חזקה תמיד.

תוך כדי התהליך, שיניתי בהדרגה את אורח חיי ואת הרגלי התזונה שלי. גיליתי שאוכל שבא עם זכרונות של בית הוא האוכל הכי טעים והכי אהוב עלי. אוכל אמיתי עם משמעות, שורשים ומסורת החליף אצלי את מסעדות היוקרה אותן נהגתי לבקר.

כחלק מהמסע הפנימי וההקשבה לגוף ולצרכיו, המרתי את בגדי העבודה המחוייטים בבגדים נוחים, האיפור נזנח גם הוא (למעט אירועים מיוחדים) וכך גם נעלי העקב. לבושה בטרנינג או בשמלת בית נכנסתי למטבח לבשל, כך שבבלוג שלי אני מגישה לכם את עצמי נטו, בלי כחל וסרק.

המתכונים בבלוג שלי הנם מתכונים טבעוניים ביתיים טעימים, שמתאימים לכל בני המשפחה, זהו אוכל בגובה העיניים שכל אחד ואחת יכולים להכין, ממצרכים זמינים שניתנים להשגה בקלות בכל סופרמרקט והוא מבוסס של ירקות טריים, פירות העונה, דגנים, קטניות, עשבי תיבול, תבלינים ארומטיים, אגוזים וגרעינים. כמו כן, על פי רוב, המתכונים שלי עשירים בויטמינים ובערכים תזונתיים.

בנוסף למתכונים, אחלוק אתכם כאן סודות, טיפים ופטנטים להתייעלות במטבח. אספר לכם לפעמים על מוצרים חדשים שניסיתי, מקומות שאכלתי בהם ואני ממליצה גם לכם ללכת וליהנות וכדומה.

אז שיהיה לכולנו חיים וטעים!

מה תמצאו בבלוג?

מתכונים מומלצים

מרקים

סלטים ומנות ראשונות

תבשילי ירקות וקטניות

פסטה ואורז

מאכלי עמים

קציצות ומאפים מלוחים

חגים ואירועים

עוגות ומתוקים

ממולאים

ללא גלוטן

אחרים