/, ללא גלוטן, עוגות ומתוקים/גלידה קראנץ׳ קורנפלקס ששברה את הרשת

גלידה קראנץ׳ קורנפלקס ששברה את הרשת

פרוסת גלידה קראנץ' קורנפלקס
זה לא סוד שהטרנד החם (או הקפוא) של הקיץ הוא גלידה בטעם קראנץ' קורנפלקס. למי שלא יודע במה מדובר, זוהי גלידה בטעם החלב של הקורנפלקס עם ליבה קראנצ'ית של קורנפלקס. היות ואין לקנות את זה בגרסת פרווה, טבעונית, החלטתי לעשות מעשה. הכנתי גלידה מושלמת (לא פחות!) שהיא פרווה, טבעונית, בלי גלוטן, בלי לקטוז, מתאימה לאלרגים לחלב וגם לשומרי הכשרות. השוס הוא שמכינים אותה בבית בקלות בלי מכונת גלידה, ממרכיבים זמינים שניתן להשיג בכל רשת מזון.
מה לומר? זהו אחד הטרנדים המוצלחים שהילדים ממש אוהבים (והמבוגרים גם). או במילים אחרות: רוצו להכין.
סליחה על הצילומים הרשלניים. לא הספקתי לנקות את הצלחת, או לחכות לבוקר לתאורה טובה.

גלידה קראנץ' קורנפלקס

המרכיבים (לתבנית אינגלישקייק)

לקראנץ' קורנפלקס

  • 1 כוס שוקולד צ׳יפס לבן
  • 1 כוס קורנפלקס

לגלידה

  • 500 גרם שמנת צמחית
  • 1 כוס קורנפלקס בלי תוספת סוכר
  • 100 גרם יוגורט סויה חלבון (או רגיל)
  • 1/2 חב׳ אינסטנט פודינג וניל

אופן ההכנה

קראנץ' קורנפלקס

מרסקים את הקורנפלקס לחתיכות קטנות אך לא לאבקה. ניתן לעשות זאת בעזרת הידיים, או להכניס לשקית ולחבוט בהם במערוך. אפשר גם בפולסים במעבד מזון. כרצונכם.
ממסים את השוקולד הלבן ומערבבים לתוכו את הקורנפלקס המרוסק. מעבירים לתבנית קטנה מרופדת בנייר אפייה כך שתווצר שכבה דקה של קראנץ׳. מקפיאים את הקראנץ למשך שעה שעתיים.
מוציאים מהמקפיא, מעבירים לקרש חיתוך וקוצצים לפירורים בינוניים אין צורך להקפיד על הגודל ראו בתמונה. שומרים בהקפאה.

גלידה

להכנת הגלידה מכניסים לקלחת כוס שמנת וכוס קורנפלקס ומביאים לסף רתיחה.
מצננים את התערובת ומסננים. לוחצים על הקורנפלקס הספוג במסננת, בעזרת כף, כדי להוציא ממנו את מירב השמנת. במתכון הזה אנחנו משתמשים רק בשמנת (שספגה את טעם הקורנפלקס).
מעבירים את השמנת המסוננת לקערת מיקסר. מוסיפים את שאר השמנת, הפודינג והיוגורט ומקציפים לקצפת יציבה.
מרפדים תבנית אינגלישקייק בנייר אפייה כך שיבלוט מהצדדים ומעבירים אליה מחצית מהגלידה, מיישרים בעזרת כף ומפזרים מחצית מפירורי הקראנץ׳. מכסים ביתרת הגלידה ומפזרים את שאר פירורי הקראנץ׳. בזהירות רבה לוחצים מעט על הפירורים כדי להצמידם לגלידה. מכסים את התבנית בניילון נצמד ושומרים במקפיא.
להגשה מוציאים את הגלידה מהמקפיא, מעבירים לקרש חיתוך ופורסים למנות. מגישים מיד.

טיפ של חיים וטעים לגלידה קראנץ קורנפלקס

  • במקום יוגורט אפשר להשתמש ב-1/3 כוס חלב צמחי מאיזה סוג שאוהבים + כף נוספת של פודינג

עוד קינוחים קייציים שבטח תאהבו: גלידה פרווה משני מצרכים איתה תוכלו לשחק במגוון טעמים ולהפתיע כל פעם מחדש, קינוחי כוסות עם פירות יער המשלבים טעמי מתוק וחמצמץ בצבעוניות משגעת, עוגת לוטוס עם בייגלה ושוקולד לבן שתכינו פעם אחר פעם.

גלידה קראנץ' קורנפלקס לפני פריסה

אתם יודעים? אנשים רבים מבקרים בבלוג שלי מדי יום. יש העוזבים בלי להשאיר עקבות ויש המשאירים לי סימן. בשבילי זה סימן להמשיך לכתוב.

תגובות, שאלות, הארות ולייקים יתקבלו בשמחה גדולה. אהבתם? הכנתם? שתפו אותי ואל תשכחו לתייג אותי: @orlycohen אני כל כך שמחה לראות תמונות של היצירות שלכם. אתם מוזמנים, כמובן, גם לעקוב אחרי באינסטגרם צבעוני וטעים שם.

רוצים לא לפספס מתכונים שלי? אנא השאירו את כתובת המייל שלכם בתחתית העמוד ואני אדאג שתקבלו עדכון בכל פעם שאפרסם כאן מתכון חדש.

בתיאבון!
חיים וטעים!

השאר תגובה